ما کیفیت را به تسخیر خود درآورده ایم

گالری تصاویر

حضور مجموعه صنعتی حفار ماشین آذر در دومین نمایشگاه بین المللی سنگ مشهد

در دومین نمایشگاه بین المللی سنگ مشهد که از تاریخ 13 تیرماه لغایت 16 تیرماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهر مشهد برگزار شد، مجموعه صنعتی حفار ماشین آذر توانمندی ها و ظرفیتهای مجموعه را با متخصصین و مهندسین صنعت گر فعال در حوزه تولید قطعات چکشهای هیدرولیکی به اشتراک گذاشت.

همچنین ملاقات با اعضای هیات مدیره شرکت های همکار و تولید کننده قطعات چکش های هیدرولیکی از رویدادهای مهم مجموعه صنعتی حفار ماشین آذر در طی برگزاری نمایشگاه بود. که در این بازدیدها  مسائلی در خصوص فعالیت های ساخت چکش های هیدرولیکی و تولید قطعات وابسته به آن مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قر ار گرفت. در این خصوص آقای مهندس غلامی – مدیر عامل محترم مجموعه، فرمودند: شرکت حفار ماشین آذر با هدف تعامل و همکاری با سایر شرکت ها در زمینه ارائه آخرین دستاوردها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل و تعامل با تولید کنندگان داخلی و خارجی و همچنین شناسایی زنجیره های تامین در حوزه تولید قطعات چکشهای هیدرولیکی در این نمایشگاه حضور یافته است.

در ادامه آقای مهندس غلامی فرمودند: مجموعه حفار ماشین آذر برای رعایت حقوق مصرف کننده در جهت تولید قطعات با کیفیت، با دوام و قیمت مناسب کوشا بوده و جلب رضایت حداکثری مشتری را  سر لوحه خویش قرار داده است و در تلاش است با ارائه سرویس خوب پس از فروش، روابط بلند مدت خود با مشتریان را تثبیت کند.